Ååå du hade fint namn grr ;)

ja och molly

Hej alla Glada!
Jaha igår va en väldigt trevlig dag :)
Jag och Linda bestämmde oss för att ha en lite roadtripp vi började med att åka till lager 157 där Linda shoppa en t-shirt som de stog : Jag Är Bäst .. på ;)
Sen åkte vi förbi Tranemo och skulle se om de fanns några heeta boys där men vi såg inga så då åkte vi vidare med lilla Pärlan till Svenljunga :)
Linda visade mig lite runt i Svenljunga, hennes gammla trakter sen bar de av hemmåt igen.
Väl hemma i borås åkte vi och handla och hämta upp Oldberg och börja grilla på Almenäs.
De komm lite mera folk allt som allt var de jag,Linda,Anna,Julia,Pontus,Ecke,Oldberg, Ramin och Molly Pontus hund det blev en väldigt bra dag :)
Idag har ja tränat och nu snart ska ja och Julia åka till hoffsnäs och slappa lite de blir mysigt :D
Imon ska Linda opereras håller tummarna för henne..
over and out!!

ps. Fattar fortfarande inte hur man lägger upp filmer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0