Blev nästan FULLFART.


En gammal bild sen en Förfest hos Bede :)


Jaha då va de Söndag och ja e inte bakis känns väldigt väldigt skönt.
Idag har jag jobbat i tre timmar de va lagom länge tycker ja :)
Jag va med Julia och Linda igår vi skulle bara ta de lungt men de gick vell sådär med de som vanligt :P
Börja med att jag och Julia åkte och titta på utsikten vid Hestra prata lite, väldigt mysigt va de.
Sen åkte vi hem till Linda där vi kom på att vi skulle dricka lite hemma hos Julia och lyssna lite av våran musik.
Så vi drack lite Amarulla eller vad de heter de va gotte sen så helt plötsligt skulle vi till Tonic :O
Så vi gick dit satte oss lite titta killar dansa lite sen åkte ja hem och nana eller a försökte nana:P
Precis när ja somna ringer mobilen inte bra sen hade ja svårt att somna om.
Men som tur va började ja inte jobba innan tolv idag :D
Nu ska ja snart äta sen så ska ja ut och gå en sväng tänkte ja.
Ja känner verkligen att jag gått upp sä jäkla mycket nu så hela denna veckan blir de till att gå ut och gå en massa ska ta och inhandla en rockring också :D
Imon blir de stan med Julia titta kläder till hennes födelsedagsparty :D
Over and out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0