Grill och Fest!

Heeje!!
Igår va de party som gällde :D först va ja och Linda i Knalleland ja handlade en hårskena, örhängen och leggins vi handlade även hamburgare eftersom vi skulle grilla hos Anna på kvällen :D
Sen åkte ja hem och fixa mig sen bar de av till Anna där vi grilla våra hamburgare dom blev väldigt goda :) sen började förfesten trevlig förfest med mina älsklings flickor :) sen blev de x&y de va en kul kväll tycker ja.
Bara de att ja vrika till min fot med mina pumps så ja föll handlöst ner i marken och skrapa upp hela benet drog med mig julia i falet också snällt hanna ;) och nej jag är inte smidig direkt haha. 
Så nu ser ja ut som ja gjorde när ja va liten på benen :P

Idag har du varit lungt, va precis och åt pizza med mamma och pappa är proppmätt nu :O
Sen ikväll blir de till att laga fahitas med flickorna de blir myspys :D
Nästa helg ska ja jobba hela helgen så då blir de lungt ska bli ganska skönt bara man har nått kul att göra på kvällen så man inte dör av uttråkning.


Over and out..


Älskar denna tröjan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0