Halva hjärtat saknas. kom hem så blir de helt igen!






ja och älsko

lovli

Känns väldigt jobbigt nu jag tänker på uno helatiden :(
Uno är min häst jag hade på foder i lite mer än ett och ett halvt år han betyder allt för mig och bara för ja inte hade något jobb kan ja inte ha kvar han mera så nu bor han i gbg :`(
Jag pratar inte om han för då börjar ja bara gråta och bryter ihop totalt.
Men jag tänker på han helatiden ja  är inte hel utan han, livet känns bara fel utan han.
Om de va nått blev man alltid glad av att komma till han i stallet.
Han växte med mig lixom vi blev som varandra de låter kontigt men när ja fick han var han väldigt stressig och så men nu va vi precis lika,
Lika lugna och slappa och litade på varandra till 100%.
Jag vill bara vinna pengar så ja bara kan åka och hämta han nu direkt då skulle mitt liv vara helt igen.
Just nu känns de verkligen inte som mitt liv någon gång kommer bli helt utan han för vi har helt enkelt växt ihop och utan han är ja inte mig själv :(
Hur mår han? saknar han mig? undrar han varför ja lämnat bort han?
Uno kom hem nu! ja klarar mig inte utan dig mer du har varit borta länge nog nu!
På utsidan ser ja glad ut men på insidan fattas halva mitt hjärta :(
Kom hem nu!! och åk aldrig mer ifrån mig snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0