Helg!!



Jaha då va de fredag då :)
Igår blev de inte så mycket grillande ja och Julia satte oss på kyppe men de blev så kallt så alla träffades hemma hos Anna och Pontus istället.
Men de va väldigt kul de också.
Innan vi skulle åka till krogen blev de dock inte så bra tänkte så mycket på uno att de brast :S
Men de blev bättre efter ett tag när ja pratat lite med Anna och Julia :)
Jag drack igår ändå fast ja inte skulle dum dum Hanna jaja jag ska va nykter hela helgen och de kom ja verkligen inte ihåg när ja va sist.
Haha de låter som ja alltid dricker men ja har varit ute varje helg nu hur länge som hellst så denna helgen blir de bara att jobba och tjäna ihop lite pengar för de behövs.
Jag är så glad att ja har dom bästa kompisarna man verkligen kan önska sig Julia,Anna och LInda tack för ni finns skulle verkligen inte klara mig utan er <3

Tjaoo

Naturligt vis blev ja med på vimmel bild också usha.. och så som ja såg ut hur sleten som hellst eftersom ja bara trodde vi skulle grilla men så fel man kan ha ;) jaja jag bjuder på den haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0