New York och va med i tidningen imon! ;)



Idag va ja så duktig att jag gick och skrev in mig hos arbetsförmedlingen igen :D
Sen när jag satt och vänta på Julia så kom de fram en tjej från boråstidning och fråga om vi kunde vara med och svara på några frågor.
Vi ville hellst inte de men hon tjata på oss så tillslut sa vi ja :P
Så imon blir de ja och Julia som e med i Bt dom tog bild också fast vi inte ville :O
Usha usha ångest blir aldrig bra på bild.
Men men man får la bjuda på sig så länge man lever haha.
Som min kära kusin sa kör så de ryker och om de ryker kör ändå :D
Sökte även ett jobb i New york idag lite läskigt men ja vill verkligen dit :)
over and out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0