Party ikväll?


Idag e de soool härligt :D
Idag har ja inte gjort så mycket än va nere och skulle sola men de va lång kö så jag orkade inte vänta får ta solariet imon istället hoppas ja inte blir allt för vit under dagen ;)
Nu ska ja börja fixa mig lite för kvällen har inte så mycket och göra nu så tänkte att ja likaväl kunde börja fixa mig nu så e ja klar i god tid så kan ja åka till linda lite före:) va ett tag sen ja träffa henne nu i söndags va de när vi åt så vi nästan sprack på jensens de va mysigt.
Ikväll blir de nog fest tror ja vi får vell se vart de bär av de brukar alltid sluta bra ändå de e jag linda och anna som ska ut på äventyr ikväll ;)
Vi tar säkert med oss kameran som vi brukar göra så då blir de lite roliga bilder att ladda upp här imon :D
Ne nu ska ja börja sminka mig och välja kläder till kvällen ha de bra..
Tjaooo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0