Tors sista dagen i Stockholm ..



Min Klocka ringde vid halv nio för vi skulle gått upp och ätit frukost då, men ja va verkligen inte hungrig men däremot väldigt väldigt trött :P
Så de blev för oss att sova lite längre och skippa hotell frukosten inte så konstigt eftersom vi la oss vid sex.
Sen när vi hade tagit oss upp vid tio så va vi tvungna att lämna hotellet så då åkte vi direkt till centralen och låste in våra tunga väskor.
Julia hade bestämt att vi skulle äta med hennes syster så då begav vi oss till hennes systers skola och nära där låg en resturan vi åt på :) väldigt trevligt :D
Vi hade inte direkt nått att göra sen när hennes syster började skolan igen efter rasten så vi gick hela vägen från hennes skola och till centralen och sen gick vi runt runt och titta i affärer och satt och cpa :P
Tog lite kort också så klart,,
Sen när vi låna toa på ett hotell så kom de en tjej fram till mig när ja stog och fyllde Julias vattenflaska, hon fråga om de inte va vi som va på tv och prata om att hon tyckte att vi skulle öppna eget vilket jag verkligen verkligen vill .
Tåget gick hem klockan sex och då hade min röst typ hunnit försvinna så ja satt och hosta på tåget hem men ja och julia va ändå på topp:)
Nu är jag hemma igen och har haft två toppen dagar som man inte glömmer i första taget.
Jag och Julia har alltid kul ihop :D
Idag fyller hon 20 så grattis på dig gumman!! :D
Imon ska hon firas ja e sjuk men ja måste med om ja så ska fira henne sjuk så e de bara!
Ska även jobba imon får vell se hur de går om dom hör vad ja säger eller inte :P
over and out..!!




                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0