Tv4 Here we come ;)






Ja idag va jag och Julia i stan hon shoppa massa fina saker :D
Jag kunde inte shoppa för ja e inte rik tyvär så blir de när man inte har nått jobb.
När jag sedan kom hem från stan ringde mobilen och när ja svara va det frånTv4.
Han fråga om jag och Julia kunde tänka oss att vara med i tv och prata om hur det är att vara arbetslös han hade sett vårat fina inslag i bt..
Så imon ska han ringa igen och berätta mer så de blir ja och julia som åker till stockholm på ons och spelar in tv ;)
Haha de ska bli kul att komma till stockholm en sväng dom betalar resa och boende så de blir as bra.
Så när vi sedan varit med och spelat in de så ska vi ut en sväng där och se om de finns några snygga killar där hoppas på de :D
Nu tittar ja lite csi sen ska ja nog nana,
Jag är lite sjuk känner mig slapp i hela kroppen och ont i halsen och huvudet inget vidare men de blir bara trycka i sig massa c-vitamin.
Imon blir en slapp dag ska fixa ögonbrynen sen ska jag nog vara hemma och friskna till.
Ha det bra,
over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0