Lost And Insecure!!





Hej hej bloggen..
Jag vill inte vara kvar här längre nu i borås alltså.
Ja blir deppig av att vara här ja vill iväg på road tripp nu åka iväg till massa olika städer vad som hellst bara ja slipper vara här helatiden.
Är mycket trött på många av folket här att man bara duger ibland.. tror verkligen de e dax att träffa nytt folk nu!
Så nu längtar jag verkligen till våran road tripp börjar, men de känns som de e as långt kvar :O
Fan nu vill ja bara ha en bild så ja kan åka iväg till fbg och hälsa på Gitt och Anna där trivs ja prima :D
Ingen Uno här heller som man kan vara med :( Ska nog smsa lotta och se om ja kan komma upp och gå ut med små hästarn så ja gör nått.
Ja har förlorat tre stycken nu som ja verkligen vill ha i mitt liv för dom betyder mycket för mig :/
Uno mitt allt som ja verkligen inte känner mig hel utan.
Marcus vill ja ha i mitt liv för han e en riktigt bra kompis som ja verkligen kan vara mig själv med och prata om allt med han kan man lita på till hundra procent.
Och Ann-louise en riktigt bra vän som ja hade rikitigt kul ihop med och hon ställde också alltid upp..
Hur har jag lyckats med att bli av med alla dom bara sådär?
Jag vet inte ens va ja gjort för att mista dom och då e de inte lätt att bara ta tillbaka dom i sitt liv heller :(
Jag tänkter på er ofta och saknar er väldigt väldigt mycket ska ni veta.

                                                                            




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0