Man kan få allt man vill ha bara man slutar leta!

Hej!!
Idag har det inte hänt så mycket här :S
Jag vakna ganska sent idag också satt upp titta videos på youtube till ett igår så kul har ja nu på dagarna ;)
Sen när mamma kom hem åkte vi handla lite på systemet sen köpte ja en maskara sen efter de gick ja och malin, min lillsyster ut och gick en sväng de va skönt.
Inte så jätte bra väder idag dock men de regna inte när vi gick de va ju tur de.
Saknar uno min häst ja hade i ett och ett halvt år på foder som ja va tvungen att lämna iväg för ja inte hade råd att ha han mera nu när jag inte har något jobb.
Han betydde väldigt mycket för mig men nu känns de inte som man har så mycket kvar så nu blir de mest mycket festande i mitt liv men de e ju också kul :D
Jag och min vän linda tänkte ha en blogg här och ladda upp lite av våra fina videos vi filmar när vi e ute men ja e helt trög känner ja för ja fattar inte hur man laddar upp de :P
Igår shoppa ja lite de blev en jacka och en klänning fråg gina :)
Får se om de blir utgång imon eller inte men på lördag blir de party vi ska antagligen grilla lite före och sen ut på krogen :)
Tänkte ladda upp lite bilder från denna helgen den sluta med att vi satt i jerrys trappa och vänta på att han skulle komma och låsa upp dörren så vi fick komma in och sova.
Han va inte allt för snabb så vi roade oss med att åka upp och ner i hans hiss haha väldigt fin video på de har vi vill lägga upp den här men först måste ja fatta hur man gör :P
Linda brukar inte åka hiss så hon tyckte de kittla jätte mycket i magen haha.
Ja hörde en väldigt bra sak igår på en video en sa "Man kan få de man vill ha om man bara slutar leta och är cool" tycker de stämmer väldigt bra så nu ska ja köra på de :D
Ne nu ska ja sluta orkar inte skriva mer nu ska ladda upp lite kul bilder istället..
over and out!!
Här satt vi och väntade i ett jävla tag känndes de som.e sk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0