:)




Idag har jag varit med Malin hela dagen.
Det har varit en skön ledig dag.
Ja vakna vid elva sen fixa ja mig sen va jag och Malin ute och gick i två och en halv timma vi gick och lämna in pengar hemma hos Frida sen ner till stan beställde klipptid sen hem igen.
Efter de titta jag en film med Angelina fan vad hemsk den va :S och den var verklighets baserad också ja brukar inte gråta till filmer men här va det allt nära.
Sen gick jag och Malin ner till resecentrum för att ta kort till mitt nya körkort men de gick inte för den tog bara visa kort och ja har maistro och de funka inte så de va bara att gå hem igen.
så nu är jag hemma igen.
Ja och Linda har nu bokat Freja lokalen till våran födelsedagsfest eller a pappa boka det åt oss ;)
Det ska bli riktigt kul och lyckat bäst att börja planera nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0