Fixa en massa..Bilder från helgen i sthlm..



Haha vi utanför en krog där julia hitta en häst :P

Ja nu har jag sovit länge idag de va skönt eftersom vi inte sov så länge när vi va i Sthlm..
Sen har jag satt på den första tvätten nu så jag ska tvätta två maskiner så jag får med mig alla kläder jag behöver till Zakynthos.
Helgen va verkligen en toppen helg mitt och Julias humör va på topp helatin och vi träffa goa folk som är väldigt tråkigt att dom bor så långt bort.
Men men de e ju bra på ett sätt för då kan jag och Julia köra våra små utflykter och ha massa kul folk att va med där istället :D
Ja idag åker vi till flygplatsen, vi åker nog härifrån vid 3-4 tiden skulle jag tro.
Sen bär det av mot värmen ska bli så jävla gott :D
Jag läste på internet att just nu är de 32 grader där inte alls helt fel.
Men jag är fakstist lite orolig att jag ska bli sjuk jag har ju varit med Julia hela helgen och hon har snorat och hostat på mig och nu är mamma skit sjuk här hemma också :S
Jag är täppt i nästan och känner att det är nått på g i halsen :S
Usha jag ska åka till apoteket och köpa lite saker som ja kan ha med mig.
Ne nu ska jag gå upp och hämta väskan på vinden sen är det bara att börja packa.
Lägger upp lite bilder sen helgen nu också :D


Julia såg ut som en riktig balett flicka tyckte ja :D


Sleten och bakis hitta ja en kille jag blev kär i.


Men Julia ville hångla så hon tog min kille :(


Vi hitta hästar på skansen som man fick rida på helt gratis ;)


Ja fick rida ponny igen :D


Men ja passa bättre på den stora hästen haha..


Julia föredrog den lilla..


Men helt plötsligt hände det! och hon hitta en ännu mindre de va dock en gris men den gillade hon bäst (Y)



Vi påväg till Alex på förfest


Ja va förstor för att bli med på kort så ja försökte göra mig till en lite kanin.


Ja invigde mina nya heta skor :D


Lördagens utekväll, Julia överlycklig med system påsen i högsta hugg!


På "efterfesten" så fick ja för mig att titta hur en kille såg ut i långt blont hår.. de gick vell sådär :P

Har massa roliga videos också men eftersom ja inte fattar hur man lägger upp dom här så ligger dom på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0