Förra gänget!

Har helt glömmt att berätta de att förr i tiden va jag, Linda,Julia,Tess och Anna ett gäng också.
Men då såg vi lite annorlunda ut och var lite olika i sättet.


Julia va dagis fröken hon vara alltid full hade glasögonen på sne för hon tyckte det va väldigt fint så vi kallade henne Fdf =full dagis fröken.



Linda hon var fullt inne på detta med Flower Power, gillade att klä sig tajt och ha hårband hon rökte väldigt mycket och såg blommor överallt och var den av oss som alltid skrattade hysteriskt åt allt och inget.


Anna var den tjejen som fick alla killar, alla ville ha Anna men Anna lyssnade mest på sin mamma och väntade med att dejta killar tills hon blivit 30 och det var dax för hennes pappa att gifta bort henne.



Tess var en väldigt skumm tjej tyckte dom flesta men det var inte så konstigt hon hade så tjockt glas på sina glasögon att hon såg allt i fyrdubbelt.
Hon var alltid på topp och va hel galen med sina syner.
Man hade aldrig tråkigt med Tess.



Jag gillade att baka och lära mig om hur det vara att vara en riktig husmor.
Det var ganska svårt ibland att hålla sig borta från alla bullar och mums mums ja baka så jag gick upp en hel del i vikt men min pappa brukade säga till mig bättre lite kött på benen än inget alls.

Kommentarer
Postat av: tess

haha va gjorde du detta :D söta vi blev!

2009-08-14 @ 17:42:58
Postat av: Hanna

haha japp jag hade inget att göra på kvällen då gjorde ja dessa vackra bilder ;)

2009-08-14 @ 20:58:56
Postat av: LINDA

HAHAHAHAH mums mums ja baka så jag gick upp en hel del i vikt men min pappa brukade säga till mig bättre lite kött på benen än inget alls!!! HAHAHA SÅ JÄVLA BRA

2011-09-13 @ 21:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0