Hej Hej Onsdag :P




Töreboda jag saknar de :(
Så jävla fint väder va de och världens roligaste tre dagar.

Ja gick faktiskt upp halv åtta i morse och gick ut och gick i full fart sprang lite :D
Jag är väldigt stolt över mig själv haha.
Sen gick ja och sov en timma till sen upp ringa doktorn och sola.
Så kl tre ska jag till läkaren får se vad dom säger om bulan på läppen den måste bort ja hatar den :(
Gun från Eko ringde nu också de va någon som hade varit och kladdat på shemat så ja ska jobba i helgen.
De e bra pengar eftersom de är ob då, Ja ska ju ut på Lördag så ja kommer nog inte vara allt för pigg på Söndag men vill man så kan man!
Jaja nu ska ja sätta mig i solen lite på balkongen sen blir de stan sen till läkaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0