Hemma en Tors kväll :O




Bajs kaka?


Japp ni läste rätt Hanna Nyberg är hemma en tors kväll när de är fullt med folk i stan och på matchen och på krogen då är jag hemma.
Ja måste ändå säga att jag känner mig riktigt duktig för detta är första tordagen jag är hemme på säkert ett halv år.
Jag va nere med Linda och Tess en sväng på stan efter jag slutat jobba jag hörde lite när Robin sjöng sen gick vi i affärer och satt på en bänk och prata.
Då upptäckte jag att jag va helt prickig på benen :O
Vad är de nu jag fått, vattenkoppor? :O
Hoppas dom är borta imon!
Imon blir de jobb igen men bara till fem sen ska jag ha film kväll med mina älsklings tjejor de ska bli så mysigt jag brukar inte se fram emot filmkvällar men nu gör jag verkligen de:D och lördagen så klart ;)
Synd att inte Anna kan vara med och titta film imon bara för då skulle alla varit sammlade :(
Ne nu ska ja titta lite tv  sen läsa sen nana en tors kväll haha helt sjukt :P
Just de ja köpte volumaster av Anna idag också föresten ska pröva den snart om ja orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0