Hemma från Eko..



Hem till lovli ikväll :D

Nu är det Fredag kväll och snart blir de film mys :D
Ska bli riktigt skönt att bara slappa och titta film och ja ska faktiskt äta lite godis så dum är ja ;)
Ja va och solade solarie efter jobbet känns ju sådär att lägga sig i solariet när de är hur fint väder som hellst ute men så får man göra när man jobbar när solen är uppe.
ÅÅÅÅÅ jag är så ledsen nu också :(
H&m hade ringt mig igår och när ja ringde tillbaka till dom när jag slutat jobba så hade dom slutat för dagen.
Sen har jag prövat att ringa dom hela dagen idag men ingen svarar :(
Det var ju om jag ville jobba nästa vecka och det hade jag verkligen verkligen velat men faaaan att jag inte kunde svara för ja jobba på eko då :( HELVETE!! :(
Får pröva att ringa dom på måndag morgon och se vad dom säger.
Ne nu ska ja dusha sen ska ja hem till Bullan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0