Hemma igen.


Vårat fina kort vi skrev när vi va i danmark :D
Hur kan man sakna sina vänner så när man nyss träffa dom? :O
Julia,Anna,Linda och Tess saknar er och ni betyder :D


Då va man hemma igen från jobbet :)
de gick vell bra idag på jobbet va både i kassan och på golvet.
Alltså jag förstår mig inte på endel människor här sitter jag i kassan och är super trevlig idag va jag verkligen de och ändå är de endel kunder som måste vara sura och otrervliga vet ni inte att man lever längre om man är glad?
Jaja inte mitt problem, mig kan nu inte göra sur iallfall även om ni är det ;)
Jag gick till jobbet idag i full fart sen när jag sluta kom Malin och mötte mig och vi gick hem och när ja kom hem så cykla ja på motions cyklen i en kvart i full fart!
Så nu är jag varm och go..
Dax att börja göra de varjedag Hanna och sluta klaga bara ta tag i problemet!
Nu ska jag och min lillasyster Malin ha mys kväll med film och godis..
Men vet ni vad jag köpte inte vanliga fetto chips som jag älskar och brukar köpa, idag kör jag på torkade bananer duktig jag är tycker ja det är mitt nya godis nu (Y)..
Och idag när jag titta på shemat så såg ja att jag var överstruken på lördag söndag att jag inte skulle jobba då :O
Konstigt får fråga dom på tors om ja ska de eller icke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0