I miss you, I miss you, I really wanna kiss you but I can't.. :(





Idag drömmde jag om min lille Unis :(
Jag saknar verkligen honom mitt liv har blivit konstigt och tomt utan han.
Jag försöker att inte prata om han försöker istället stänga han inne men de går inte så bra för jag tänker på han nästan varjedag och tittar bilder på videos och filmer med oss tillammans.
Det känns verkligen som jag har övergivit honom men jag får ju inte hälsa på han :(
som sagt livet har blivit cp utan han.
Jag är ute och festar mer än innan jag har inget att göra inget att sakna när jag är iväg, eller inget jag verkligen vill komma hem till.
Uno har namnsdag idag så grattis lovli jag saknar dig saknaden går inte att beskriva med ord!


Det är nått som fattas i hjärtat utan dig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0