Jobb sen va med Frida och Party,,




Nu ska jag snart åka till jobbet.
Jag hann sätta mig lite här före för idag fick jag låna bilen och då slipper jag åka så långtid innan jag börjar.
Ja nu ska jag jobba till fem jag ska va på golvet idag så ingen kassa för min del.
Sen efter jobbet blir de snabbt hem dusha sminka mig sen ska jag till Frida där jag ska fixa håret.
Vi ska sjunga karaoke äta godis dricka gott lyssna på musik och prata en massa :D
Sen ska vi förbi Harrys en sväng för att gratta Erik :)
Man får nog dock gå till Harrys lite tidigare för sån jävla kö det var där sist den orkar vi inte stå i!
Jag är väldigt vädligt sleten idag också på jobbet för jag är as trött och orkar inte fixa mig när jag sedan ändå ska hem och fixa mig för utgång.
Jaja hoppas jag inte träffar någon heeting på Eko men de är vell inte så stor risk haha ;)
Ne nu ska jag åka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0