JobbA :D




Precis när jag hade vaknat idag så ringer Carro från H&m och frågar om jag kan jobba kväll denna veckan.
Och klart vill ja de för dom pengarna behöver jag helt klart och om jag jobbar går nog veckan lite snabbare.
Då jobbar jag kväll måndag till tors sen på fredag åker jag till Sthlm bra veckan :D
Men dock missar jag min Tandläkar tid idag och tanden hade verkligen behövts titta på för den gör ont och ser inte allt för fin ut, men det kunde vell varit värre.
Ja så nu ska jag bada sen om ja hinner ska ja ut och gå en sväng och efter de laga mat sen åka och jobba.
Eftersom jag jobbar till elva så kommer ja nog bara lägga mig direkt när jag kommer hem antar ja :P
Igår va vi på Rix också de va riktigt bra faktiskt men man blev på väldigt partyhumör :S de blev ju inte bättre av att Gert sa vart alla skulle festa och om man ville va med va det bara att komma till den krogen :O
Fan ja ville dit Julia och Linda också men dom skulle jobba idag så de gick inte och de va la tur i oturen för jag ska ju också jobba nu :)
Jag tycker att Melody club är riktigt bra live när man hör dom blir man glad och på riktigt party humör.
Janet va inte alls så bra som jag hoppats på tyvär :S
Emd va också väldigt bra men det har dom varit varje gång ja sett
dom och heta så klart haha ;)
Man fick sånna minne från töreboda också när man va där de gillar vi om man kunde hade jag verkligen velat spola tillbaka tid så man kunde varit där igen i det fina vädret och haft kanon kul :D
Ne nu ska ja bada..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0