Lite smått panik..




Gud ja känner verkligen att jag har lite smått panik nu.
Mamma och malin är sjuka och ja känner mig också sjuk i kroppen.
Det är min vanliga tur.
De kommer ju bara bli as jobbigt att ha feber i 30 graders värme.
Men de e lungt bara ja inte får feber och står på benen är de lungt men ja har ändå panik!
Jaja jag ska äta mat med Linda på jensen vid halv sju, sju de ska bli gotte :D
Och kul att träffa Lime också de va ett tag sen nu.:(
ååå ja måste gå och köpa shampo som ja kan ha med mig men ja orkar verkligen inte :S
jobbigt att sätta sig i bilen och köpa de ju men ja måste även hämta mitt körkort som ja ska få nytt nu för ja tappa bort de innan.
Kör Hanna bara kööör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0