Måndag eller Tisdag?:O




Ok nu är de illa nu börjar jag glömma vilken dag de är :O
Men de är vell måndag idag tror ja? jo det är de!
Imon jobbar jag ju då de ska faktiskt bli skönt att jobba lite så man inte har sånn ångest när man bara sitter inne och tittar på när regnet flyger ner här i borås.
När jag och Malin hade varit i stan och fikat åkte vi en sväng till torpa sen åkte ja till julia och vi boka hotell till sthlm :D
Vi ska äta hotell frukost om tre veckor de ni ;)
Ja handla även en ny parfym i stan köpte Naomi campbells parfym den va god :)
Men om ja känner mig rätt är den också snart slut.
Ne nu ska ja slappa lite framför tvn sen nana så ja orkar upp imon men imon ska ja inte gå upp lika tidigt som ja behövde när ja jobba på H&m det är ganska skönt men jbbigt att jobba till sju :S
Eh skit samma bara de blir helg fort :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0