Sakna!





Nu titta jag massa videoklipp från min mobil när jag filmat i sommras alla saker vi gjort :D
Fan vad kul sommar vi har haft ändå vi har hittat på massa kul saker och än är det inte slut!
Ja tycker vi fortsätter att hitta på massa roadtriper under hela året :D
Titta precis på en video där jag,Tess,Linda och Julia sitter och dricker i vårat tält fan va kul vi verkar ha haha vi är hel sjuka men har alltid kul :D
jag frågara alla - Tjejer var är vi?
Linda: Vi är i Helsingborg
Tess: Det luktar bajs här!
Alla börjar sjunga: ALLA LUKTAR BAJS I HELSINGBORG!
hahaha fan va kul :D
Vi får träffas snart igen nu alla och ha en cp kväll kan de inte bli lite fint väder igen så tycker ja att vi kan ta och tälta här i närheten och bara cp och dricka eller åke till Fbg vad tycker ni om det flickor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0