soola..



Jag fick lite nya bilder från Töreboda igår av Dick så ja lägger upp dom här nu lite sent men bättre sent än aldrig :P


Eftersom det inte direkt är solväder ute ska jag gå ner och lägga mig i solariet lite nu.
Ok det är sol ute men de är kallt och blåser så om jag lägger mig med bikini ute lär jag frysa ihjäl och bli sjuk till Sthlm och utlandet och de vill jag inte!
Idag ska jag nog med Anna till hennes häst en sväng har inte sett hennes ny häst än.
Sen ska jag ut och gå en sväng också.
Imon ska jag jobba heladagen de ska bli ganska skönt att jobbha ihop lite pengar:P
Sen på fredag hoppas ja vi kan grilla med tjejerna eller något så jag har nått kul att göra.
Sen lördag så ska jag vara med Frida:D
Vi ska dricka gott och sjunga karaoke och prata en massa och cp så som vi brukade göra på den gammla goda tiden när vi bodde mittemot och vinkade till varandra i fönstret och sprang runt i våra snygga cykel shorts som vi kalla det.
Sen söndag hoppas jag att det blir Gbg och titta Rix fm festival jag vill verkligen se Janet live tycker hon är riktigt bra :)
Emd spelar också då de skulle va kul att se dom igen för sist jag såg dom va i Töreboda och de känns som de va en evighets sedan dess.

Ne nu måste jag gå och sola..




När de är skit väder ute får man sitta i tältet haha..


sool,dricka och ha kul kan de bli bättre? :D




Sen kanske det blev lite för mycket dricka för att ta bra kort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0