Strippstång :)


Jag och Julia dansar runt Harrys strippstång.
de gick inte så bra den gången, Julia svängde med huvudet och jag också så hon skalla mig så läppen sprack haha så kan det gå.

Nu är ju lokal bokad för min och Lindas födelsedag som jag skrev innan.
Och jag har även skickat ut inbjudningar till alla :D
Ja har bestämmt mig för att jag och Linda ska lära oss något moves som vi kan köra på stången.
Det finns ju nämligen stripp stång på Freja och vi måste ju kunna nått moves när vi fyller 20 de blir ju en kul grej.
Sa det till Malin precis och de hon sa va men Hanna du kommer ju rammla ner och slå ihjäl dig.
Det hörs att hon känner till hur klumpig ja är :P
Men det har jag bestämt mig för nu och de ska jag lära mig och ja ska klara de utan att slå ihjäl mig så de så!
Om man vill så kan man, de säger Julia ;)
jag har även beställt ett par as snygga skor som jag antagligen kommer få imon höga pumps typ med remmar med nitar över love it a lot hoppas dom är lika snygga i verkligheten.
Ne nu ska jag lägga mig och läsa lite ur Jennas bok den är riktigt bra det är ju samma kille som hjälpt till att skriva den som han som skrev möteley crues bok och den älskar jag.
Natti natti bloggi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0