Ta tag i livet innan det är slut!



Malin som liten :)


Det va svårt att sova inatt men efter mycket funderande så somnade jag.
Jag kan inte göra något för att få tillbaka dig nu tyvär :(
Och det hjälper inte hur mycket jag än gråter för dig du kommer ändå inte komma tillbaka.
Jag får helt enkelt vara överlycklig över den tiden som vi hade och längta efter när vi syns igen i himmlen.
Jag ska börja ta tag i mitt liv nu efter detta fick det mig att tänka.
Vad har jag här hemma igentligen?
Familjen och dom vännerna jag har är det enda som jag känner att jag verkligen har att leva för.
Så det är dax att ta tag i mitt liv och våga göra saker jag inte vågar idag, vilket är väldigt många saker.
När jag kommer hem från min och Julias utlandsresa ska jag gå ner till Infoteket och prata med dom där om frisörutbildning.
Och se vilka städer det finns i och hur man ska göra för att gå där.
Jaja dax att börja våga i Sthlm nu då där börjar resan!
Idag va jag en sväng i knalleland och köpte slingor, måste slinga utväxten imon innan jag börjar jobba, ja vill inte färga hela utväxten för då blir de så vitt känner inte att ja vill ha det så nu.
Nu ska jag sätta mig och läsa lite och smsa Julia sen kommer mamma och hämtar oss då ska vi och äta buffe sen ska jag jobba till elva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0