Två veckor kvar till utomlandsresan!





Yees nu är det två veckor kvar tills jag och julia drar utomlnads och solar och badar och festar en massa :D
Men helgen innan det ska vi även till  sthlm och festa och förhoppningsvis träffa lite kompisar där.
Jag längtar så jävla mycket tills dess för då får man komma bort och träffa massa sköna folk :D
Och sola och bada det har man ju nästa inte gjort något denna sommaren :(
Och när vi är i Sthlm då ska vi bo på hotell de kanske påminner lite om våran hotell vistelse när vi va med i tv4 haha nästa dag när vi vakna visste hela hotellet vilka vi va.
Och de va inte för vi va med i tv utan för vi kom hem efterkrogen på morgonen haha ..
Idag ska ja ner till stan med Malin ska se om jag hittar några nya converse, jag vill gå på bio ikväll också gå på sommaren med Göran någon som vill följa med? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0