Varför kan man inte få iallfall något man verkligen vill ha?




Ja de undrar jag verkligen varför kan man inte få något man verkligen verkligen vill ha iallfall en av alla saker?
När jag verkligen vill ha ett jobb då får ja inte de, istället får man kanske ett man verkligen inte vill ha igentligen eller a inget alls.
Eller när man verkligen vill ha en kille för ovanlighetens skull, så får man inte han, istället kan man få en annan kille som man inte vill ha eller a ingen alls..
Jag kör på ingen alls där ;)
Och när man verkligen vill ha en häst man verkligen verkligen trivs ihop med så kan man inte få ha den bara för man inte fick något jobb det där jobbet man verkligen ville ha!
Alla säger att man kan få allt bara man satasar och vågar ta för sig och visar att man verkligen vill ha just DET!
Men de går ju inte för mig jag visar att jag verkligen vill ha det jobbet men de funkar inte.
Och ok jag är nog inte så bra på att visa att man vill ha just en viss kille men om man gör det är man ju bara  jobbig och efterhängsen de vill man ju inte inte heller :O
Så jag förstår mig faktiskt inte på detta att få vad man vill ha.
Jag vill inte nöja mig med vad jag får men de ser ut som jag måste de annars står ja såhär som jag gör nu med inget av det jag verkligen vill ha eller det jag kunde nöjt mig med :S
Vad det ska va komplicerat allt kan ja inte för en gångs skull få nått jag vill ha nu då? snälla?(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0