Vem? hum ne jag kommer inte ihåg .. Sorry:S




Nu är jag hemma från jobbet idag satt jag i kassan hela dagen och det var faktiskt väldigt mycket folk antagligen för de regna och åska och blixtra ute, då är det en bra dag att gå i knalleland.
Just nu känner ja verkligen att jag satt i kassan HELA dagen för jag är verkligen helt slut i huvudet.
Igår kväll när jag låg i min ensamhet ringde min mob och det va någon kille jag träffat på krogen för ett tag sen sa han han fråga om ja kom ihåg han och de gjorde ja inte :S
Han sa att ja borde de för han bjöd mig på drinkar men det kommer jag heller inte ihåg sorry :S
Kommer ni ihåg alla ni träffar på krogen och bjuder er på drinkar? eller är de bara jag som är jävligt glömsk?
Det är inte första killen som ringder heller och säger så de är nog dax jag byter nr kanske ;) Haha..
Imon ska jag med Malin och färga hennes hår jag tänkte även köpa egna slingor och slinga mitt hår vet inte vilken färg än dock :S
Sen på kvällen hoppas jag att inte Linda är alt för trött så vi kan grilla och prata lite de va ju ett tag sen nu!
Jag har så ont i halsen också :( men det kanske är bra om ja blir lite sjuk nu så får jag vara frisk när vi är i sthlm och utomlands tack!
Haha jag har kommit på att jag har väldigt konstiga tankar och att jag dagdrömmer om konstiga saker som aldrig kommer slå in men va fan om det aldrig kommer hända måste man ju får drömma om det ;) eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de va ju daniel som ringde på min mobil, trodde du hörde de ;)

2009-08-13 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0