Gammla känslor..






Jag håller på och läser en bok nu som är väldigt bra tycker ja därför att den påminner mycket om hur ja kännde innan och hur dum man lätt kan bli om man är kär i någon och gör allt för att inte mista den även om man vet att allt ändå redan är förstört och inte kommer att bli bättre igen.
Vad man blir desperat och inte litar på sina känslor när man känner att något är fel.
Jaja de är nog bra att läsa den boken som man inte gör om samma misstag, det blir nog mer att man förstör hela förhållandet av att tänka och känna så som hon känner i boken.
Hon säger aldrig de rakt ut och håller istället allt inne och låter allt växa och hon mår bara skit av de själv.
Måste lära sig att släppa ut de även om de är pinsamt eller dum eller kan förstöra förhållandet.
Om man inte släpper ut de och pratar om de så blir de lätt så istället att de förstör hela förhållandet.
Ja kom själv ihåg hur jag inte ville säga nått fel så han skulle bli ledsen eller fatta de fel eller bli arg på mig.
Man ville inte förlora de man verkligen älskade och var ens allt.
Man kunde göra allt för att inte förlora de även om man redan viste att de inte var som innan.
Jaja de e svårt att förklara allt de, men de väcker ändå många gammla känslor när jag läser denna boken.
Tror de e bra för man kan nog lära sig mycket av det till nästa förhållande :)
De är nog ingen typ som fattar de jag skrivit men de är bara bra för det är bara jag förstår de själv och kan gå tillbaka i bloggen sen och läsa detta när de behövs :)
Det är för min egen skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0