Hanna kör en Snabbis...





Ojoj ja vill till Sthlm nu! Och rida på min stora häst! ;)

Ja är inte lika bra på att blogga när ja jobbar märker ja :P
Alltid när jag lägger mig och ska sova kommer ja på massa bra saker ja ska skriva om men sen är dom som bort blåsta när jag väl sätter mig här nästa dag och ska skriva :P
Idag har jag jobbar på Eko imon blir de jobb där igen.
Som sagt har jag en ledig dag nu på nio arbetsdagar det är lite hårt men de ger goa pengar :D
Nu ska ja sätta mig och titta på när han den bleka bonden är utomlands haha skrattar alltid lika mycket när han är på tv.
Har även precis tittat paradise ja gillar rami i huset han är den enda som vågar ifrågasätta catja (Y)
Ne nu blir de tv..
Imon är de fredag :) då är de inte långt kvar till julafton wio wii :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0