Hoppas! Håll tummarna för Hanna..



Vithåriga? Nej då inte alls ;)
Vi i Gbg i sommras :D


Idag har jag varit en sväng i stan och bytt en tröja.
Sen gick jag hem och hjälpte mamma och städa lägenheten och gick ut och gick en sväng i mörkret.
Linda ringde imorse och väckte mig och fråga om jag kunde komma och jobba på hennes jobb imon :D
Jag har skickat in ett cv till hennes jobb för ca ett år sen nu så jag trodde aldrig de skulle bli nått där att jag skulle få komma och prov jobba.
Men nu hade en tjej sagt upp sig där så imon ska jag dit och prov jobba :D
Det skulle verkligen va drömmen om jag kunde få detta jobbet nu och börja skaffa mig ett liv.
Men det blir vell som det alltid blir med mitt liv, att jag inte får som ja vill denna gången heller.:/
Så nu är ja nervös till imon vill jag säga, jag vill verkligen visa att jag vill jobba där :D!
Jaja jag kan inte göra mer än att vara mig själv och göra mitt bästa.
Just de jag skulle ju varit med Anna idag och fikat.
Men Hon svara inte igår när jag skrev till henne och idag såg jag att hon skrivit till någon på fb att hon skulle fika med en annan kompis.. så de blev inget me de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0