Ja har en Hudsjukdom :(


snille snigel


Nu va ja hos läkaren idag igen då och denna gången kom ja till en läkare som tog sig tid och titta på mig och verkligen reda ut vad det är för utslag jag har.
Hon titta på dom och det gjorde även en annan läkare och dom sa att det var 99% säkert att det va psoresis.
Det är en hudsjukdom som man aldrig kan bota den kommer och går lite som den vill men oftast syns den inte lika mycket när det är sol ute eller när man solar.
Dom tog ett prov från en prick på benet dom bedöva benet och skärde utt en kött bit av benet för skicka iväg den på prov.
Så nu får ja bara vänta och ta massa starka salvor med kortison i så jag får inte sola när jag tar dom och ja ska ta dom i några månader det betyder alltså att jag inte kan sola upp mig till nyårs helgen i sthlm :(
Jag som hade tänkt att vara brun och verkligen ville va fin där men de gick åt helvete :(
När ska allt vända för mig?
Tur att ja har familjen och vännerna <3 :D
När kommer killen då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0