Jobb Hanna ;)


Ja och Malin :)




Ännu en dag på bageriet har gått och idag har jag stått nästan hela dagen i kassan :)
Imon ska jag jobba på EKo, Fan vad ja hoppar mellan mina tre jobb.
Måste säga att det är lite jobbigt att få ihop alla tider på alla jobben så dom inte krockar :/
Imon efter jobbet så är det Sandras Födelsedags fest som gäller.
Så de blir snabbt hem och fixa sig dirr efter jobber.
Malin ska hänga med de ska bli kul :D Hoppas att Linda och Elin hinner komma in till borås efter deras julmiddag också så dom med kan vara med :)
Konstigt nog känner jag inte alls något behov att att festa just nu, det som innan va mitt allt typ.
Just nu längtar ja bara till nyårshelgen så ja få åka till sthlm <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0