Jobba sönder.



Det är inte Lätt att ha tre jobb..
Nu jobbar ja sönder jag kommer inte vara ledig förens jul.
Och på onsdag ska jag först jobba på bageriet sen på Eko stressigt stressigt!
Men de ger bra pengar och det är också ett bra gömmställe för mig så jag inte bara sitter hemma och deppar eller går ut och festa och skämmer ut mig :P
Ne ush som sagt så kom jag inte ihåg nått sen lördags och man säger ju så att de man inte kommer ihåg har aldrig hänt:)
Dra ett sträck över den kvällen hur man ja bettede mig inte ok Hanna!
Denna helgen blir de till att stanna hemma.
ne nu ska ja sova så ja orkar upp till mitt jobb livimon ;)
kan man gömma sig på jobbet för alltid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0