Ledsen.


Ååhh ja vill åka med brudarna till sthlm nu!
Men på tors är de bara två veckor kvar :D

Usha va ja är deppig nu jävla skit prickar gå bort !
Imon ska jag ringa läkaren IGEN och hoppas på att han skriver ut kortisontabletter så ja blir av med denna skiten efter två år!
Alltså våran vård här i sverige suuuuger hårt!
Iallfall södratorgets vårcentral, när man ringer dit ner får man oftast inte ens komma ner och när man väl kommer ner får man gå till rådgivningen till en sköterska som inte vet ett skit om saken man har, och bara gissar och säger " Jaha jag tror inte det är något farligt gå du hem och vila" herregud den remissen kunde ja gett mig själv!
Är det så jävla svårt att när man blir läkaren också ta sig tid och hjälpa folket som har problem?
är så jävla förbannad nu!!

Jag har kommit på att mitt nya liv är att jobba jobba jobba och sen jobba lite till och sen spela Uno.
Kul liv va? :)
Ja tycker faktiskt det är ganska skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0