Man kan om man vill.




Nyår förra året va ju inte super kul direkt :P


Sådär idag är de lördag och Hanna ska inte ut och Köra bara KÖÖra..
Ja ska vara hemma med familjen :)
Nu har jag prövat min nyårsklänning så söööt är den ja är kär i den.
Jag köpte nya skor idag också som ja ska ha på nyår blir jätte fint om bara håret lyckas bli fint också.
Med den klänningen ser man ut som en bakelse typ hihi.
Åhh vad ja längtar :) Men först ska de va julafton de e mysigt.
Nu ska jag och mammi iväg en sväng och handla lite gott för kvällen de blir nog ostbricka ikväll ja tror ja ska ta mig lite glögg också ja gillar inte ens de igentligen men ja älskar lukten de e julkänsla så de kör vi på ikväll.
Imon är de jobb igen men bara tre timmar.
Nu ska ja försöka få upp julstämningen här :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0