Mår ..


Sthlm i sommras med julia (Y) va va på vattenmuseet :)

Idag mår jag faktiskt bra är inte alls bakis :D
Men.. ALLTID finns de ett men ;) Pappa har blivit magsjuk och varit uppe och spytt hela natten så nu kommer jag vell åka på det igen :/
Jaja bara jag blir frisk till tors om ja får de för då bär de av till sthlm med mina älskade vänner :D
Vi va ute igår som sagt jag,Anna,Julia och Micke Annas nya pojkvän.
Först va vi hemma hos Anna sen åkte vi till X&Y där man träffa många man kännde :)
Men just nu känner jag att jag bara längtar tills tors så man kommer härifrån.
Ja har en plan att hitta en kille i sthlm när vi åker iväg så slipper jag åka tillbaka till bråååås istället stannar jag för alltid i sthlm ;) (Y)
Bra plan va? :) haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0