Mys Fredag.




Idag blir de en riktig Mys fredag.
Nu har jag varit med pappi hos läkaren sen gick vi och åt på Jensen och snart ska jag och Malin gå ner till stan igen och titta på bio, New moon blir de idag.
Hoppas den är bra, ja har inte så höga tankar om den eftersom många har sagt att den inte är lika bra som ettan.
Men jag har ju redan läst boken och den tyckte ja va skit bra, Men de tråkiga med att läsa böckerna före är att man redan vet allt som kommer att hända :(
Efter bion ska ja laga mat till familjen igen precis som förra fredagen.
Så ska vi kolla idol också.
Detta ska bli min första vita helg på ett och ett halvt år eller mer :P
Tråkigt men antagligen väl behövligt för kroppen.
Linda åker till kalmar över helgen också tråkigt :( ja vill ocksp hänga med dom till kalmar ju.
Men ja får stanna hemma och jobba.
ne nu ska vi dra oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0