Prins Albert..




ja knarkar ett pepparkorn på Max :P


Ja idag har ja gjort saken jag skulle göra igår igentligen.... En prins albert :D haha nej jag skoja bara jag och Linda tog hål i navlen IGEN!
Allt normalt folk gör de en gång MEN vi är ju inte normala så vi gör de två gånger :D
Sen åkte vi hem till mig och boka resan till sthlm över nyår :D:D:D Ska bli så jäkla kul alltså..
Vi kommer vara där i tre nätter alltså en natt mer än vi brukar, inte helt fel :D
Imon ska ja och Malin till Lotta de ska bli mysigt :D
Sen på tors ska ja ta ut mitt löshår och kanske göra en sak till :P
Sen fredag ska ja Laga mat åt familjen igen tänkte ja eftersom dom tyckte de blev så bra sist :D
Lördag har ja inget planerat än eller jo ja ska jobba på dagen.
MEN ja ska inte gå ut denna helgen!
Ska ladda lite till Sandras fest istället :)
Veckorna går sjukt segt när man inte har nått att göra, Jag önskar att dom vännerna man har och festar med också ibland ville hitta på lite kul saker förutom att festa, Men många killar är skumma på den fronten och tycker istället man är kär i dom om man vill hitta på nått :/ skummt.
De hade varit kul att va hela tjej och kill gänget och göra nått annat än festa någon gång :)



Här va de trippel knark.
Haha  vi va på max en fredag kväll och åt och tjöta.
Sen börja vi prata om att man stoppa upp massa saker i näsan när man va liten, och varför i helvete man skulle stoppa upp allt i NÄSAN? :S
Ingen våga pröva att dra upp ett pepparkorn upp i näsan.
Och naturligt vis va ja så dum så ja tog pepparkornet dirr och drog in de in i näsan.
Haha pröva aldrig de fan va de svet och lukta peppar i hela näsan och blev hellt konstigt de känndes som de låg en stor sten i näsan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0