Problem..


Ja och bulle i sthlm i sommras fan va ja saknar de att åka iväg en massa :(


Nu sitter jag här hemma helt spy färdig typ, fan vad äckligt ja har ätit massa choklad och så har vi ätit ostbricka..
usha vill bara spy nu ...
Tittar på någon film som handlar om en tjej som har alko problem och inte fattar de själv så kör hon in i ett hus med bilen och istället för fängelse får hon åka på hem som ska hjälpa henne att bli nykter.
Får vell se hur de går för henne :)
Känns nästan lite komiskt att jag är hemma första helgen på ett och halvt år och jag sitter hemma och tittar film på en som har alkohol problem :P
Imon blir de jobb igen bara tre timmar då också. sen måste jag ut och gå bort allt ja åt idag och kanske även sola lite?
ja har inte solat på typ två tre veckor för min inflammation i kroppen.
Men nu skiter ja i de tror inte de blir värre av att sola.
Hoppas inte iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0