Shopping IGEN..





Sist vi va iväg alla tjejer va de i Hbg..




Jaha nu har jag och Linda varit i knalle igen och shoppat IGEN snacka om att ja inte har mycket pengar kvar :O Vart försvinner alla pengar? Ja tycker inte ja handlar så mycket ändå.
Nu handla ja bara ett halsband och två vin ju..
Jaja pengar är vell till för att göras åt ELLER?
Nu på vintern måste man shoppa och hitta på kul saker för pengarna man har, annars deppar man ju ihop.
Imon ska jag nog bara slappa ja behöver en riktig slappar dag :D
Sen på onsdag så ska jag spraya mig och packa allt och så.
Sen är det äntligen tors nyår woho..
Vi åker till sthlm vid elva, ¨så är vi där vid fyra så de blir bara att springa och ta tunnelbanan till hotellet och börja fixa sig och börja dricka :)
Sen ska vi till en David på fest och träffa några pojkar som vi träffa i Törebodafestivalen i sommras och festa med dom och deras vänner de ska bli riktigt kul :D
Det som är allra roligast är ju helt klart att vi tjejer äntligen firar Nyår tillsammans (Y) :D:D


<3


Kommentarer
Postat av: tess

vi får ta en massa kort :D vi kommer få det dunder kul! jag kan knappt bärga mej ;)

2009-12-28 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0