Sött :D

Idag har ja varit och shoppat lite i Alingsås sen åkte ja hem till Linda.Vi åkte sedan en snabbis till Knalle och leta skor till Linda hon hitta ett par fina :D men hon ska nog byta dom för hon tyckte att hon blev för lång.. men Linda allt klär ju en skönhet eller vad är de du brukar säga till mig? ;)
Sen åkte vi hem till henne igen och ja titta på hennes fina fotoalbum hon gjort :D
sååå sött,,

Bilder ur albumet :D

Bild ett : Julia och Linda vid strippen på Harrys
Två: Linda i bubblan med ankvin vi är påväg till Helsingborg.
Tre: Tess ska slåss med onda folk.
Fyra: Jag och en vän jag hitta i Danmark.



VI fyllde År :D


JAg och Linda va i Fbg och lekte :D





När man är så vilda som oss händer de lätt skador ;)
Vinnaren av dom va nog ja ;)


Sommar och sool..
 Ja kastar boll och linda gör sig beredd att sparka den ;)


Stina-bella kom på besök grr!


Vi klädde ut oss och rocka och spela in massa sjuka filmer :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0