(Y)




Igår va jag med Annis en stund sen skulle hon på förfest hos några killar och jag hade ju bestämmt mig för att inte dricka denna helgen men jag hängde med dit och va nykter :)
Ja hade vell inte skit kul direkt men de va trevligt att umgås med lite folk :D
Sen gick vi till X&y Nelly hade sitt party där så när man kom dit fick man godddiiiee bags och så fick man välja ut ett par skor man ville ha de e ju inte helt fel :) gratis är gott.. ELLER?
Kom vell hem vid två tiden och sen va de bara att hoppa upp och Jobba i morse och nu är ja hemma.
Fan vilken hårt arbetande flicka jag har blivit ;)
Ne jag har så jävla ont i magen nu de gör skit ont och de hade ja hela dagen på jobbet också men ja härdade..
Imon ska jag jobba på Eko från tio till åtta :O
SNart är de julafton fan va ja ska äta då hihi :D
Natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0