You can talk all you want!!





Nu ska ja snart iväg och äta buffe :D
Ja kommer ju inte direkt bli smalare till sthlm men men haha.
Sen blir de knalleland den tredje dagen i rad nu :P
Ska köpa lösögonfransar så ja kan vara riktigt fake på nyår ;)
Men de brukar bli så att ja köper de men sen tar ja inte på mig de ändå.
Nu har Julias mammi också fått magsjuka så jag är rädd att de kanske bli så att vi sätter oss på bussen åker upp till sthlm och så börjar någon spy när vi kommer upp sen blir alla magsjuka :(
Nej nej så får de inte bli!




Bra låt :D

You can talk all you want but my skin is really thick
I’m the leader of the crowd and my game is really slick
I’m unstoppable
Unstoppable!


Kommentarer
Postat av: Anna-fia

Heeeeeeeeeej! jag måste säga att jag bara älskar dig blogg! har läst den ett tag nu och den är bara SÅÅÅÅ bra!!!!

KRAM DIN BEUNDRARE ANNA-FIA



2009-12-29 @ 18:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0