Bästa!


Ja och julia fräsha i värmen :P


Då va man hemma trött och sleten men det är de värt!
Detta va verkligen dom roligaste dagarna i mitt liv alltså :D
Va massa snygga killar överallt och jätte trevligt folk och vädret va bra även om de regna lite ibland.
Träffade även några väldigt trevliga sthlms killar på campingen som vi va med alla dagar så de va riktigt party tror vi har sovit tolv timmar på tre dagar de känns i huvudet kan jag säga.
Jag ville verkligen inte åka hem jag kunde gärna varit kvar där lite längre för killarna va riktigt roliga att festa och heeta med och stället va fin fint (Y) uppåt puff va de helt klart ;) haha.
Vårat nya snygga ord uppåtpuff (Y)
Ne nu ska ja nog sova och drömma bra ;)
Ska upp och jobba klockan fem imon de kommer nog inte vara så lätt att komma upp men men.
Sen någon helg så blir de upp till stockholm och festa wohooo.
Ne nu ska ja sov tjaoo!


Julia i en snygg hatt på morgonen .


Jonatan, Johan och Julia förfestar.




Per och Julias huvud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0