Bra sommar, borta från Borran!





Sådär nu va ja hemma från en liten sväng med Julia i stallet trevligt att prata lite och vara ute och gå:)
Imon blir de jobb igen slita för att tjäna ihop pengar för att kunna hitta på alla roliga saker nu i sommar :)
Sitter just nu och tittar vandrarhem till nästa helg :)
Sen denna helgen blir de till att jobba fredag tror ja jobbar över en timma på Eko på fredag dom fråga om ja kunde de och en timma går vell fort.
Sen på lördag åker jag med Mammi,Pappi och Calle till stugan i Fbg.
Ska vara där med dom lite vet inte riktigt hur länge jag kommer vara där de får vi vell se då helt enkelt om de blir fint väder är de ju bara skönt att vara där och kunna sola lite.
Sen v 30 då blir blir de festival igen wohoo..
Efter de blir de utomlands (Y)
Sommaren ser bra ut :)
Jag är inte snabb känner jag men nu ska ja titta H&m`s sida och se om ja vill beställa nått :)
Jag har föresten satt in massa bra låtar på min Ipod nu också så ja har nått att lyssna på när ja jobbar på H&M :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0