Dumma dricka gör mig tjock!

Ännu en arbetsdag har gått:)




Dagen gick väldigt bra idag också den va inte alls seg tyckte den flöt på riktigt bra faktiskt men nu när de har gått bra och tiden har gått ganska snabbt i två dagar så kommer vell dom sista tre va segast :S
Mycket kul folk på H&m de gillar vi :D
Efter jobbet åkte ja och sola direkt eftersom jag inte orkade göra de igår sen åkte ja och mammi till knalleland och ja inhandlade ett armband,bh och tre trosor :D måste ju va fin för helgen haha nej då men de va behövligt!
Sen åkte vi hem ja bada lite höll på att somna i badkaret så ja va tvungen att gå upp satte mig sen och cykla lite på våran motions cykel de behövs fan vad ja har gått upp :(
De syns inte på vågen men de syns på magen och de får ja panik över:S
Och jag vet ju vad det är också de e bara för jag har festat allt för mycket nu men man måste ju leva på sommaren ju!
Jaja jag får vell se om de blir lite bättre nu när ja rör mig hoppas verkligen det.
Dumma dricka gör mig tjock :P
Ne nu ska jag leta upp hörlurar till min ipod mina har sprängts och jag måste verkligen kunna lyssna musik när jag jobbar.
Imon ska jag med Julia till stallet efter jobbet de blir mysigt :)
Hoppas verkligen jag får förlängning en vecka till på H&m en vecka till behöver dom pengarna till resan vi ska ta i augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0