En dag kvar!!!



Här va de ena linnet från H&m.

Ja det är en dag kvar till jag åker till sthlm :D
De hade ju varit lite roligt om de kunde vara fint väder i sthlm dom dagarna jag och Julia är där.
Så kan vi sitta på altanen och grilla och dricka de e aldrig helt fel.
Jaja går ju inte göra nått åt vädret så de är vell bara att vänta och se.
Idag har jag fixat alla saker ja skulle fixa, jag är riktig stolt över mig själv att jag verkligen tog tag i de och fixa de för jag brukar inte vara så bra på det annars.
Ja hämta ut mitt paket från H&m gillade kläderna jag fick men den ena tröjan va la sådär men va fan de blir säkert bra.
Ikväll blir de hem till Anna på party träffa lite folk de blir trevligt.
Och nu snart ska ja med henne till stallet hon tvingar mig att rida på hennes häst så ja hoppas ja inte rammlar av idag för jag SKA till sthlm imon så är de bara :P



Och här är den nya bikini toppen den gilla ja riktigt mycket den va sööt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0